здравейте,
както вси4ки знаем ГТВ е супер кола, с уникален дизайн, който в близките 10тина години ще е актуален.
.
Оба4е тези 150 коня на колата по мое мнение не са достатъ4ни. Още може.
Имам 4ип (около 10 коня +) от Бобо, супер е. 12 градско с разумна ръ4ка. И като я взех също имах чип, но някакъв гаден, колата вървеше лошо, така 4е не знам усеща ли се чипа.
Мисля да си сменя генерацията при Драго, 15 коня се о4акват оттам. Оба4е щяла да стане много шумна.. та сега ми спира амбицията мисълта 4е като я ка4а на магистралата за 2 4аса и после ще ми се вие свят от бумтенето
. Някой има ли ли4ни впе4атления как влияе пълната смяна на генерацията и колко по-шумна става колата? Моля да сподели.
Мисля да си сложа и олекотен маховик. Щях да купувам преди време един голф ВР6 (опси
) 172 коня, базов двигател. Имаше иолекотен маховик.... Лелееее това така ужасно ускоряваше (като усещане предполагам не 4ак толкова като секунди) 4е направо ме хвана страх като му дадох ръ4ка. Сериозно
.
Та си мисля 4е ако е нещо подобно и при алфата ще бъде мн яко!
Още пове4е 4е ще това ще реши една лека забележка на ГТВто- колата си е тежка. Просто не може да тръгва бързо.
Та бихте ли споделили по този въпрос за увели4аването на мощността... Турбо е доста скъпо, над 10 000 лв, трябва да има на4ин да ускорява още пове4е...
ПС.. бих искал да обсъдим и още един въпрос... Много е твърдо това ока4ване, насякаде се друсам, а и не савсем рядко подска4ам от седалка, буквално. Не знам дали това са ми оригиналните амортисьори, но не са спортни.
Имам и спортни пружини за ГТВ (подарък от предишния собственик
) оба4е си мисля 4е ако ги сложа ще стане ПРЕКАЛЕНО ниска и 4е ще друса ОЩЕ ПОВЕ4Е ...

Какви амортисьори и пружини препоръ4вате за повишаване на комфорта?
както вси4ки знаем ГТВ е супер кола, с уникален дизайн, който в близките 10тина години ще е актуален.

Оба4е тези 150 коня на колата по мое мнение не са достатъ4ни. Още може.
Имам 4ип (около 10 коня +) от Бобо, супер е. 12 градско с разумна ръ4ка. И като я взех също имах чип, но някакъв гаден, колата вървеше лошо, така 4е не знам усеща ли се чипа.
Мисля да си сменя генерацията при Драго, 15 коня се о4акват оттам. Оба4е щяла да стане много шумна.. та сега ми спира амбицията мисълта 4е като я ка4а на магистралата за 2 4аса и после ще ми се вие свят от бумтенето

Мисля да си сложа и олекотен маховик. Щях да купувам преди време един голф ВР6 (опси


Та си мисля 4е ако е нещо подобно и при алфата ще бъде мн яко!
Още пове4е 4е ще това ще реши една лека забележка на ГТВто- колата си е тежка. Просто не може да тръгва бързо.
Та бихте ли споделили по този въпрос за увели4аването на мощността... Турбо е доста скъпо, над 10 000 лв, трябва да има на4ин да ускорява още пове4е...

ПС.. бих искал да обсъдим и още един въпрос... Много е твърдо това ока4ване, насякаде се друсам, а и не савсем рядко подска4ам от седалка, буквално. Не знам дали това са ми оригиналните амортисьори, но не са спортни.
Имам и спортни пружини за ГТВ (подарък от предишния собственик



Какви амортисьори и пружини препоръ4вате за повишаване на комфорта?
Comment